لپ تاپ هاي گيمينگ

۱۱ بازديد

لپ تاپ هاي گيمينگ از برندهاي مختلف در حال پيشرفت و رقابت با PC ها هستند.هرچند ممكن است در توان و پرفورمنس از اين خانواده ضعيفتر باشند اما در نوع خود چندان ضعيف هم نيستند و توان اجراي بازي ها را در سطح خوبي دارند!بنده حقير با اجازه اساتيد قصد دارم در اين تاپيك،برخي از اين مدل ها را خدمت دوستان معرفي كنم.البته در فواصل زماني.
به عنوان اولين لپ تاپ امروز مدل ALIENWARE M18 را خدمت شما دوستان معرفي ميكنم.

شركت alienware يك برند از زير مجموعه شركت dell ميباشد.اين شركت از سال 1996 كار خود را آغاز كرد و زمينه فعاليتش بيشتر در قسمت توليد لپ تاپ هاي گيمينگ،desktop گيم و برخي ابزار آلات جانبي ميباشد.كيفيت و تخصص اين برند در توليد لپ تاپ هاي گيمينگ بر كسي پوشيده نيست.

 

در قسمت سخت افزار اين لپ تاپ از CPU I7 4700MQ با فركانس كاري 2.4GHZ UP 3.4GHZ و 8G حافظه رم (قابل ارتقا) و يك هارد ديسك 750 گيگابايتي با دور چرخش 7200RPM استفاده شده است.صفحه نمايش بزرگ 18 اينچي با رزولوشن FHD و از خانواده IPS نيز وظيفه نمايش تصاوير را بر عهده دارد.همچنين اين مدل از يك باتري 8 سلولي بهره ميبرد.

 

خوب دوستان حالا ميرسيم به بخش جذاب اين داستان!بله بخش گرافيك.در اين بخش از 2 عدد كارت گرافيك NVIDIA GTX 765M به صورت SLI استفاده شده است!بله تشكيل يك گرافيك قدرتمند براي بازي پر قدرت و لذت بخش براي اين محصول.
همچنين وزن اين لپ تاپ 5.5 كيلوگرم ميباشد كه در بين لپ تاپ ها،وزن نسبتا زيادي محسوب ميشود.بلندگوهاي پر قدرت به همراه يك ساب ووفر و تكنولوژي صداي dolby home و بلوتوث به همراه يك وب كم FHD از ديگر امكانات اين لپ تاپ هستند.

 

دوستان اين مدل در چند كانفيگ متفاوت به بازار عرضه شده است و لازم به ذكر است كه برخي مدل ها در كشور موجود نيستند.و همچنين در مدل هاي جديد جاي خالي SSD هم پر شده است

https://www.electronics-notes.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.