ابزار TIM براي تحقيقات پايان نامه

۲۲ بازديد

ما مرتباً با دانشجويان تحصيلات تكميلي مكاتبه مي كنيم كه قصد دارند از ابزار TIM به عنوان بخشي از تحقيقات دكتري خود استفاده كنند. ماتريس تلفيق فناوري غالباً به عنوان يك چارچوب نظري در مطالعات تلفيق فناوري كلاس مورد استفاده قرار مي گيرد ، زيرا منحصراً به عنوان يك مدل هم تراز كه بر ابعاد آموزشي استفاده از فناوري تمركز دارد ، واقع شده است. ابزار TIM براي جمع آوري مشاهدات كلاس ، معلمان نظر سنجي ، ارزيابي محتواي برنامه درس ، جمع آوري داده هاي اقدام پژوهي و گرفتن بازتاب ها استفاده شده است. نمونه هايي را مي توانيد در بخش "مطالعاتي كه ابزارهاي TIM & TIM را تركيب مي كنند" در صفحه تحقيقات منتشر شده ما پيدا كنيد.


در بيشتر موارد ، كوچكترين مجوز مدرسه (50 معلم) براي انجام پايان نامه و پايان نامه كافي است. حتي اگر معلمان چندين مدرسه را در مطالعه خود مشاركت داشته باشيد ، به احتمال زياد نسخه تك مدرسه براي شما مناسب خواهد بود. يك محقق مي تواند "نقش" هاي خاصي را براي شناسايي معلماني كه در گروه هاي مختلف قرار گرفته اند ، ايجاد كند. (به Rockin 'Roles در TIM Tools 6.0 مراجعه كنيد.) علاوه بر گزارش داخلي TIM Tools ، تمام داده هاي شما به راحتي از TIM Tools در قالبي كه به راحتي به SAS ، SPSS ، NVivo ، Atlas.ti وارد مي شود ، صادر مي شوند. ، يا هر نرم افزار استاندارد تجزيه و تحليل كمي يا كيفي.

در حالي كه بسياري از محققان هزينه اشتراك TIM Tools را خودشان پرداخت مي كنند ، برخي ديگر دريافتند كه دانشگاههاي آنها يا مدارس K-12 يا مناطقي كه در آن كار مي كنند مجوز خريداري مي كنند - يا شايد قبلاً مجوز آن را داشته باشند.


از آنجا كه بسياري از دانشجويان دكترا ، مدير يا معلم K-12 فعلي هستند ، معمولاً مدرسه يا منطقه آنها هزينه مجوز TIM Tools را مي پردازند. اين مدرسه يا منطقه به ارزش تحقيقاتي كه در م institutionسسه خودشان انجام مي شود پي مي برد و مزيت اين را دارد كه يك كارمند با انگيزه خاص ابزارها را تحت راهنمايي يك مشاور دانشكده دانشگاه پياده سازي كند. غالباً پس از پايان تحقيقات خاص دكتري ، مدرسه يا منطقه به استفاده از ابزار TIM ادامه مي دهند.


برخي از دانشگاههاي تحقيق محور مجوز "منطقه" را براي استفاده توسط دانشجويان مقطع بالاتر خريداري مي كنند. هر پروژه تحقيقاتي مي تواند در منطقه خود قرار داشته باشد ، به چندين دانشجو اجازه مي دهد تا با استفاده از يك مجوز تحقيق كنند. با ما تماس بگيريد تا ببينيد آيا دانشگاه شما از قبل مجوز TIM Tools را دارد يا خير.

 

با مجوز منطقه ، دانشگاه مي تواند منطقه اي ايجاد كند كه در آن هر محقق بتواند سايت هاي مدرسه خود را مديريت كند. تعداد مناطق ايجاد شده محدوديتي ندارد. محققان به كليه داده هاي مدارس منطقه شخصي خود دسترسي خواهند داشت و مي توانند عضويت و مدارس منطقه خود را مديريت كنند. به عنوان مثال ، آنها ممكن است بخواهند مدرسه اي را به دو مدرسه در منطقه خود تقسيم كنند: يكي "مدرسه" براي كلاس هاي درمان و ديگري "مدرسه" براي كلاس هاي كنترل. مدير سايت مي تواند با هر تركيبي از امتيازات اداري و دسترسي به داده ها ، نقش هايي را در سيستم براي هر محقق ايجاد كند.
دانشجويان دكترا كه در مورد مجوز TIM Tools به دانشگاه هاي خود نزديك مي شوند ، مي توانند به ارزش اضافي دانشگاه از نظر ارزيابي پروژه و آماده سازي معلم نيز اشاره كنند.

 

همچنين مي توان از يك نمونه ابزار TIM به عنوان كمك هزينه يا ابزار ارزيابي پروژه استفاده كرد. در صورت لزوم مي توان مناطق مختلفي را براي هر پروژه ايجاد كرد. نظرسنجي TUPS كه در ابتدا و انتهاي پروژه اجرا مي شود ، بينش ارزشمندي را در مورد تغييرات درك و استفاده كلاس از فناوري ارائه مي دهد. TIM-O (مشاهده درس) براي مستند كردن تغييرات در عمل مشاهده شده استفاده مي شود. براي ارزيابي هاي اعانه بزرگ ، TIM-LP (بررسي طرح درس) يك روش عملي براي جمع آوري تعداد بيشتري از نقاط داده است كه با مشاهدات كامل كلاس امكان پذير است.


ساختار مدرسه و منطقه ابزار انعطاف پذيري براي گروه بندي كلاس ها براي ارزيابي تكويني و جمع بندي فراهم مي كند. نيازي به محدود كردن گروه "مدرسه" به يك ساختمان خاص يا گروه "منطقه" به يك منطقه جغرافيايي نيست. ارزياب ها مي توانند از سطح گروه بندي مدارس به عنوان شاخص نوع خاصي از آموزش ، ابتكار فناوري يا ساير روش هاي درماني استفاده كنند. سطح منطقه را مي توان براي جدا كردن ارزيابي هاي پروژه كاملاً متفاوت كه همزمان اجرا مي شوند ، استفاده كرد.
TIM Tools همچنين مي تواند در برنامه هاي آمادگي معلم ارزش ايجاد كند.

اگر برنامه اي كارآموز را در چندين منطقه مستقر كند ، مي توان براي هر منطقه يك منطقه ايجاد كرد و مدارس جز component به آن منطقه اضافه مي شوند. مناطق را مي توان با نظارت بر اساتيد ، كلاس ها ، رشته ها ، سال تحصيلي يا هر مقوله مورد نظر ديگر براي گروه بندي مدارس ايجاد كرد. برنامه هاي آمادگي معلم مي توانند از ابزارهاي زير در مجموعه ابزار TIM به خوبي استفاده كنند:

 

 

TIM-O يك وسيله استاندارد براي مشاهده يكپارچه سازي فناوري در يك دوره كارآموز فراهم مي كند. به طور خاص ، گزينه مبتني بر س helpsال كمك مي كند تا اطمينان حاصل شود كه يك استاندارد سازگار در كل برنامه آمادگي معلم ، صرف نظر از مشاهده كننده هيئت علمي منفرد ، استفاده مي شود. TIM-O همراه با TIM-R (انعكاس كارآموز) در همان درس مي تواند زمينه را براي بحث غني بين كارآموز و عضو هيئت علمي ناظر فراهم كند.از TIM-C (ابزار مربيگري) مي توان براي راهنمايي و مستند كردن دوره هاي مربيگري بين كارآموز و مربي استفاده كرد.

اين مي تواند براي مربيگري در هر زمينه مورد استفاده قرار گيرد و محدود به نگراني هاي ادغام فن آوري نيست.TUPS (نظرسنجي استفاده از فن آوري و برداشت ها) مي تواند بينش ارزشمندي در مورد درك كارآموزان از فناوري ، اعتماد به نفس و راحتي آنها ، سطح مهارت فني و استفاده از فناوري در كلاس خود فراهم كند. بسته به مكاني كه دانشجويان در دوره كارآموزي خود هستند ، بخشهاي مختلف TUPS مي توانند توسط مدير روشن يا خاموش شوند.

ابزار ARTI (اقدام پژوهشي براي تلفيق فناوري) نيز بخشي از مجموعه ابزار TIM است و مي تواند معرفي اقدام پژوهي را در برنامه هاي آماده سازي معلم ساده و مديريت كند.سرانجام ، ابزار Survey ابزارهاي سريع ايجاد فرم ها ، نظر سنجي ها و گزارش ها را فراهم مي كند. مزيت استفاده از ابزار Survey در ابزارهاي TIM اين است كه معلمان نگهداري از قبل عضو سيستم مي شوند و از اين طريق نيازي به ورود به سيستم بررسي جداگانه نخواهند داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.